/widgets.js";var sz=d.getElementsByTagName(s)[0];sz.parentNode.insertBefore(z,sz)}(document,"script","zb-embed-code"));

Dócs Tamás jógaoktató vezetésével induló csoportok:

kedd- csütörtök: 7:30 – 9:00
hétfő-szerda-péntek: 17:45 – 18:45

DINAMIKUS
HATHA JÓGA

klasszikus hatha ászanák

Javítja a testtartást, fejleszti a testtudatot, erősít és nyújt, miközben segít egyensúlyba kerülni önmagddal

minden fittségi szinten ajánljuk

Akár kezdő szinten is végezhető, de haladó gyakorlóknak is tartogat kihívásokat

test, tudat és érzelmek egyensúlya

használd ki a jóga előnyeit a hétköznapokban is!

A mai világban a jóga  legfontosabb élettani hatása, hogy a gerinc izomzatának megerősítése és nyújtása révén a derék- és hátproblémákat orvosolja, illetve megelőzi, továbbá az egész test izomzatának átmozgatásával, beállítja a szervezet megfelelő működését, vitalitását és energetikai rendszerét.

Erősíti és nyújtja a gerinc melletti izmokat

Javítja a testtartást, fejleszti a testtudatot

bárki elkezdheti, nemtől és kortól függetlenül

segít feltérképezni és túllépni a határaid

test és lélek egyaránt feltöltődik energiával

az órák felépítése

A jóga szűkebb, köznapi értelemben az ászanák (testhelyzetek) és a pránajáma (tudatos légzéstechnikák) gyakorlását jelenti, mely egyensúlyba hozza a testet, a tudatot és az érzelmeket. Átmozgatja, erősíti és rugalmassá teszi a fizikai testet, megnyugtatja az elmét, oldja a stresszt és lelki harmóniát teremt.

Az óra első fele vinyasa flow jellegű, dinamikus gyakorlatsorokból áll, mint pl.: a napüdvözletek. Ezután hosszabban kitartott nyújtó és egyensúlyozó álló pózok következnek, majd az ülő, fekvő és kartámaszos gyakorlatok, végül légzésfigyerlés és rövid relaxáció. Bármilyen, akár kezdő szinten is végezhető , de haladó gyakorlóknak is tartogat kihívásokat.

A jóga gyakorlása tehát minden korosztály számára, bármilyen edzettségi szinten vagy hajlékonysággal elérhető és hasznos!

 

rólam

Hosszú út áll előttem is, mögöttem is. Kb. 20 éves koromig rendszeresen mozogtam, de az egyetemi évek alatt szinte teljesen abbahagytam. Később a jogi pályán megismerkedtem az irodai ülőmunka és a stressz okozta alvászavarokkal, idegességgel is. Nem éreztem magam tehát túl jól a bőrömben, amikor elérkezett a jógával való sorsszerű találkozás.

2010-ben vettem részt az első órámon és nagyon hamar ráéreztem, hogy ez nemcsak egy remek mozgásforma lehet számomra – mely által egyébként közel 20 felesleges, negatív energiákkal átitatott kilótól szabadultam meg 2 év alatt – hanem a kiteljesedést szolgálva, belső harmóniát teremt. Megerősített bennem régóta lappangó gondolatokat a világ és az ember mibenlétéről és segít másként, tisztábban látni mindent. A jóga útja: folyamatos fejlődés. Mindenki máshonnan indul és más tempóban halad, de aki egyszer rálépett, tudni fogja, hogy jó úton jár.

2011-től folyamatosan képeztem magam Kiss Zoltán Nitai mellett, s végül nála végeztem el a YAI minősítésű hatha yoga oktatói tanfolyamot.

Mivel egész életemben pozitív változásokat hozott – és hoz azóta is – a gyakorlás, fontosnak tartom ezt másoknak is átadni, és az ő fejlődésük, lelkesedésük, örömük napról napra megerősíti elhivatottságomat, hogy érdemes és hasznos ezzel foglalkozni, adni és kapni, az oktatás révén is fejlődni  – mert mindig van hova.

A Ganapati Jógastúdiók egyik vezető oktatójaként az elmúlt mintegy hat évben közel 2000 jógaórát tartottam, túlnyomórészt hathát. Ennek során rengeteg kezdő és újrakezdő vendéggel dolgoztam, és sokat fejlődtem azon a téren, hogyan lehet egy vezetett órán minél érthetőbben és szemléletesebben átadni a lehető legtöbb segítséget a gyakorláshoz. Emelett az utóbbi években különböző workshopokat is tartottam, 2016 óta pedig már jógaoktató alapképzést is vezetek. Közben folyamatosan képeztem magam elméleti téren is, workshopokat, továbbképzéseket látogattam, többek között Ricardo Martinez, Bianca Oliveira, Hari-kirtana Das, Daubner Béla és Bene Máté vezetésével.

 

vendégeim véleménye

“Amióta Tomi óráira járok, azóta tudom igazán, hogy milyen egy igazi, vezetett jógaóra. Az ő óráin minden olyan infó elhangzik az ászanákról, amit egy akár kezdő, akár haladó gyakorlónak tudni érdemes. Amit kimondottan szeretek az az, hogy elhangazanak alternatívák az egyes gyakorlatok kivitelezésénél, és az ő óráin nem érzem azt, hogy bárki másra figyelnem kéne, ugyanis nem egy mainstream, sallangokkal teli óráról van szó, hanem jógáról a szó szoros értelmében. ”
– Enikő

” Ha válaszolnom kellene arra a kérdésre, hogy miért éppen Tomit választottam, a hitelesség jutna elsőként eszembe. Teljesen mindegy, hogy kezdőként vagy haladó gyakorlóként érkezik valaki hozzá, ugyanazzal a figyelemmel és türelemmel kíséri végig a gyakorlását, illetve pontosan megtanítja az ászanák, valamint a jóga légzés helyes kivitelezését. A  személyében megtaláltam azt az oktatót aki nyitottságával, elfogadó személyiségével, precizitásával, nem utolsó sorban szakmai felkészültségével és tudásával hitelesen közvetíti felém a jóga lényegét, amely számomra nem csak egy mozgásforma, hanem egy gondolkodás- és életmód, valamint egy szeretetteljes önismereti út, amely segít jobb emberré válni.

Szabina

HOZD MAGAD EGYENSÚLYBA, LÉGY ENERGIKUS ÉS FELEJTSD EL A FÁJDALMAIDAT!

“Egy-egy alkalom során váltakoznak az energetizáló, frissítő, dinamikus és a pihentető-nyújtó, relaxáló gyakorlatsorok, különböző nehézségi fokokkal. Az edzés után egyszerre fog  felpezsdülést, kellemes fáradtságot és ellazulást érezni.

A légzőgyakorlatok gondoskodnak arról, hogy a test minden szövetébe eljusson az oxigén, mintha a szervezet új üzemanyagot kapna – ez testnek és léleknek egyaránt energiát nyújt.”

JELENTKEZZ BE ÉS PRÓBÁLD KI BÁTRAN!