Sikerélmény

lépésről lépésre

Kiscsoportos és személyi edzések

kezdő, középhaladó és haladó szinten, a legjobb hangulatban

életmódváltás

egyszerűen,

logikusan

Én azért járok hozzátok már a júniusi első óra óta, mert úgy érzem megtaláltam általatok a nekem megfelelő edzés formát! Legelőször az fogott meg, hogy nem kellett rögtön a szuperintenzív edzésekkel kezdeni, hanem lehetőséget adtok a gyakorlatok betanulására és megerősödéshez, hogy a későbbiekben már erőtől duzzadva kezdjünk neki a keményebb edzéseknek.

Bea

1. szint – Hiit Basic (Afterwork) edzés

Ha most kezdenéd, vagy újrakezdenéd a mozgást, fontos, hogy az alapokkal kezdd.
Kattints a részletekért!

A Hiit Basic (Afterwork) edzés következetes terhelést biztosít, mely az alapoktól építkezik és “smart alakformálásként” jellemezhető.

A program egyesíti magában a:

  • gerinctréning,
  • a TRX edzés,
  • a funkcionális tréning,
  • és a dinamikus stretching elemeit.

Folyamatos progresszió mellett garantáljuk a tartás korrekcióját és az izomegyensúly jelentős javulását.

Információ és jelentkezés

UGRÁS

2. szint – HIIT ADVANCED

Szereted a kihívásokat? Garantáljuk, hogy a HIIT edzésen feszegetheted a határaidat!
Kattints a részletekért!

A HIIT a High Intensity Interval Training szavakból alkotott mozaikszó, azaz egy magas intenzitású és interval jellegű terhelést jelent. Kihasználjuk az AFTERBURN hatást, azaz felpörgetjük az anyagcserét – a zsírégetés pedig az edzést követően is folytatódik.

A TRX önálló sportként is megállja a helyét, de szépsége abban rejlik, hogy bármilyen sportot űzünk, segíteni fog a teljesítmény fokozásában. Legyen szó harcművészetről, teniszről, úszásról, a gyakorlattár több, mint 500 gyakorlata közül biztos találunk megfelelőt.

  • Komplex izomerősítés:
    Sosem fogsz olyat hallani a TRX edzésen, hogy ma vállazunk, vagy lábnapot tartunk, mert minden esetben mozdulatokban gondolkodunk, nem izmokban.

 

  • Edzettségi szintnek megfelelő nehézség:
    A TRX-szel nagyon könnyen szabályozható egy-egy gyakorlat nehézsége. Attól függően, hogy a felfüggesztési ponthoz képest hol helyezkedünk el, lesz a feladat könnyebb, vagy nehezebb.

 

  • Afterburn hatású edzés:
    Tudományosan alátámasztott tény, hogy az edzést követő 48 órában elégetett kalóriamennyiség sokkal fontosabb az alakformálásban, mint az edzés alatt elégetett kalóriák száma. Ez az EPOC, vagy Afterburn hatás, ami intenzív intervallum edzéssel érhető el. Nem kell órákat tekerned a szobakerékpárt, vagy alacsony pulzusra figyelve kocognod… Próbáld ki a TRX HIIT-et!

Információ és jelentkezés

UGRÁS

3. szint – HIIT XTREME

Erre az edzésre meghívásos alapon kerülhetsz be, mert a program szuperintenzív és min. fél év TRX gyakorlat szükséges.

Pin It on Pinterest